Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram
    • PRIMA PAGINA
    • DESPRE NOI
    • PUBLICITATE
    • NEWSLETTER
    DACIC COOL – Canal media online coordonat de Cecilia Caragea
    • Locuri
      • Din Romania
      • De Pretutindeni
      • Recomandari
    • Oameni
      • Oameni de langa tine
      • Personalitati
    • Traditii
      • Romania crestina
      • Legende, datini si obiceiuri
      • Semnificatia numelui
    • Branduri
      • Branduri Romanesti
      • Alte Branduri care ne plac
    • Afaceri
      • Idei de succes
      • La birou
    • Sanatate si Frumusete
      • Sanatate
      • Remedii Naturale
      • Alimentatie Sanatoasa
      • Frumusete
      • Parinti si Copii
    • Stil de viata
      • Arta culinara
      • Casa si Gradina
      • Moda si Accesorii
      • Cadouri
    • Timp Liber
      • Festivaluri si Targuri
      • Spectacole, filme, emisiuni
      • Carti
      • Evenimente
      • Bancuri
    • Romania Mea
      • Articole despre Romania mea
      • Povesti de viata
      • PAREREA MEA
    • DESPRE NOI
    • PUBLICITATE
    • ACC Media Channel
    • CECILIA CARAGEA
    DACIC COOL – Canal media online coordonat de Cecilia Caragea
    DACIC COOL – Canal media online coordonat de Cecilia Caragea
    Dacic Cool»Stil de viata»Moda si Accesorii»Charlott’ Lingerie, acum si in Romania
    Moda si Accesorii

    Charlott’ Lingerie, acum si in Romania

    3 mai 2010Niciun comentariu
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email WhatsApp
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email WhatsApp

    Sa pornesti o noua afacere in plina criza, cand majoritatea se gandesc la o reducere de activitate sau chiar la lichidarea unor afaceri, poate reprezenta o oportunitate de dezvoltare, o sansa reala de succes. O initiativa interesanta o reprezinta aducerea in Romania a brandului de lenjerie intima Charlott’.

    Oamenii au nevoie sa socializeze, au nevoie sa viseze, au nevoie sa-si ofere un cadou, o bucurie. Ce poate fi mai potrivit decat o lenjerie intima de cea mai buna calitate pe care sa o poti aprecia, proba si, in fine, alege nu intr-o incomoda cabina de proba, ci in cadrul unei intalniri, intre prietene, intr-un cadru intim si placut? Este exact ceea ce ofera conceptul Charlott’!
    Dupa 15 ani de dezvoltare sub semnul unei veritabile traditii frantuzesti de eleganta si calitate, lenjeria Charlott’, care raspunde perfect asteptarilor si dorintelor fiecarei femei, punandu-le in valoare farmecul si personalitatea, s-a impus astazi deja in nenumarate tari. Insa aceste modele confortabile si elegante nu le puteti gasi in nici un magazin si nici in sistemele de vanzare prin posta.
    Vanzarea directa este in plin avant. Deja in 2006 depasise, la nivel mondial, 77 de miliarde de euro si este in continua crestere. Avantajele sunt multiple. Reduce la limita toate cheltuielile fixe, elimina problema atat de spinoasa si de costisitoare a spatiilor de prezentare si de vanzare si asigura posibilitatea unei dezvoltari rapide. Si, esential, mai ales intr-o perioada de criza financiara, nu necesita investitii, nu ai nevoie de lichiditati, nu ai nevoie de credite.
    In ce consta conceptul Charlott’? E extrem de simplu, ca toate lucrurile remarcabile. Consiliera Charlott’ vine la gazda care a organizat un jour de dame si le prezinta invitatelor colectia, impreuna cu sfaturile si recomandarile competente ce i-au fost puse la dispozitie de profesionistii brandului. Produsele pot fi studiate si probate. Doar in Franta, Charlott’ are deja 2.500 de consiliere, 60.000 de gazde si peste 1.200.000 de cliente fidele. Charlott’ ofera fiecareia posibilitatea de a incepe o noua activitate part time sau full time. Nu ai nevoie de o pregatire profesionala prealabila, ci doar de abilitati de comunicare si de capacitatea de a socializa spontan cu noi si noi cunostinte. In Romania, Charlott’ este la inceputul campaniei de recrutare.

    Istoria Charlott’ Lingerie in Franta
    Charlott’ Lingerie este nr. 1 in vanzarile directe pe piata de lenjerie intima din Franta, situandu-se, in acelasi timp, pe locul 3 in topul celor mai performante companii private din aceasta tara.
    Infiintata in urma cu 15 ani, firma s-a dezvoltat pornind de la un concept nou, inovativ, pe o piata deosebit de competitiva. Totul a pornit de la o constatare simpla, general valabila pentru femei:  lenjeria intima fascineaza, te face sa visezi, dar, in acelasi timp, intimideaza. 
    Pornind de aici, Charlott’ si-a dezvoltat o viziune proprie, originala, asupra relatiei cu clientele. 
    Astfel, firma ofera nu numai produse deosebite, de o calitate exceptionala, dar si o metoda originala de a vinde, venind direct in intampinarea clientelor, exclusiv prin intermediul consultantelor Charlott’.
    Aceasta metoda originala a dovedit ca lenjeria intima se vinde foarte bine intr-o atmosfera relaxata, intima, intr-un mediu de „complicitate” feminina, intre prietene, unde nu mai exista „presiunea” cabinei de proba sau a vanzatoarelor din magazine.
    Cu o calitate premium evidentiata prin materiale, cusaturi, accesorii si imaginatia designerilor francezi, produsele Charlott’ sunt la nivelul unor renumite branduri internationale.

    Oferta Charlott’ Lingerie

    Modelele Charlott’ sunt mereu reinnoite prin sase colectii anuale, patru colectii Attitude, cu preturi de 30-50 euro/set, si doua colectii Extreme, de lux, cu preturi de 100-120 euro/set. In plus, Charlott’ asigura si marimi mari, cupa D, E, F, G, sau slip/chilot T5 (XL), T6, T7, greu de gasit in oferta de pe piata, precum si chiloti cu efect push-up sau cu efect „de slabire”.
    Aceste produse nu se gasesc in magazine. Ele se vand doar prin intermediul consultantelor Charlott’.
    Daca doriti sa va rasfatati achizitionand lenjerie sau daca doriti sa deveniti consultanta Charlott’, puteti apela la urmatoarele numere de telefon:  021.269.04.63, 021.269.04.64 sau 0722.141.399 sau scrie la adresa de e-mail: contact@charlott.ro

    {yoogallery src=[/images/stories/Dacicool/Moda_accesorii_articole/Charlott/galerie]}

    www.charlott.ro

     

    ag-tng.com.ua/
    okna-terminus.com/

    Înscrie-te pentru a primi conținut de calitate în căsuța ta de email, în fiecare săptămână!

    Verifică-ți dosarul de intrări sau spam pentru a-ți confirma abonarea.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email WhatsApp
    Previous ArticleGreen Revolution, un pas inainte
    Next Article Expozitie de pictura taraneasca din China, la Muzeul Taranului Roman
    DACIC COOL
    • Website

    Related Posts

    Cele mai bune metode de a obtine o cafea perfecta!

    20 mai 2022

    Cum alegi locatia potrivita pentru nunta sau botez?

    19 septembrie 2021

    Nunta… pas cu pas

    19 septembrie 2021
    Leave A Reply Cancel Reply

    Înscrie-te pentru a primi conținut de calitate în căsuța ta de email, în fiecare săptămână!

    Verifică-ți folderul inbox sau spam pentru a-ți confirma abonarea.

    CELE MAI RECENTE ARTICOLE

    Indagra & Indagra Food 2025: o editie cu peste 35.000 de vizitatori

    Targul Arhanghelilor Mihail si Gavriil, la MTR

    Romexpo deschide portile Indagra & Indagra Food 2025, cea mai importanta platforma dedicata inovatiei in sectorul agricol si alimentar

    Mai putin de o saptamana pana la deschiderea Indagra & Indagra Food 2025

    DACIC COOL
    • ECHIPA DACIC COOL
    • PUBLICITATE PE ACEST SITE
    • TERMENI SI CONDITII
    • CONFIDENTIALITATEA DATELOR
    DESCOPERA
    • BLOGURILE BRANDURILOR DACIC COOL
    • PRODUSE ALE BRANDURILOR DACIC COOL
    • CONCURSURI
    • EVENIMENTE DACIC COOL
    PARTENERI
    • ARENA Communications
    • Brander. The Original Brander
    • ACC Media Channel
    • Cecilia Caragea
    Copyright © DACIC COOL

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.