Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram
    • PRIMA PAGINA
    • DESPRE NOI
    • PUBLICITATE
    • NEWSLETTER
    DACIC COOL – Canal media online coordonat de Cecilia Caragea
    • Locuri
      • Din Romania
      • De Pretutindeni
      • Recomandari
    • Oameni
      • Oameni de langa tine
      • Personalitati
    • Traditii
      • Romania crestina
      • Legende, datini si obiceiuri
      • Semnificatia numelui
    • Branduri
      • Branduri Romanesti
      • Alte Branduri care ne plac
    • Afaceri
      • Idei de succes
      • La birou
    • Sanatate si Frumusete
      • Sanatate
      • Remedii Naturale
      • Alimentatie Sanatoasa
      • Frumusete
      • Parinti si Copii
    • Stil de viata
      • Arta culinara
      • Casa si Gradina
      • Moda si Accesorii
      • Cadouri
    • Timp Liber
      • Festivaluri si Targuri
      • Spectacole, filme, emisiuni
      • Carti
      • Evenimente
      • Bancuri
    • Romania Mea
      • Articole despre Romania mea
      • Povesti de viata
      • PAREREA MEA
    • DESPRE NOI
    • PUBLICITATE
    • ACC Media Channel
    • CECILIA CARAGEA
    DACIC COOL – Canal media online coordonat de Cecilia Caragea
    DACIC COOL – Canal media online coordonat de Cecilia Caragea
    Dacic Cool»Timp Liber»Festivaluri si Targuri»Targul de Turism al Romaniei II: 12.000 de vizitatori si-au gasit vacantele perfecte
    Festivaluri si Targuri

    Targul de Turism al Romaniei II: 12.000 de vizitatori si-au gasit vacantele perfecte

    26 noiembrie 2025Niciun comentariu
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email WhatsApp
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email WhatsApp

    Romexpo a închis ediția de toamnă a Târgului de Turism al României (20-23 noiembrie), confirmând rolul evenimentului ca hub național pentru inspirație de călătorie, vânzări directe și networking B2B. Pavilionul B2 a reunit un public numeros, atras de pachete promoționale pentru iarnă, city break-uri, destinații exotice și early booking pentru 2026, dar și de un program consistent de conferințe și demonstrații.

    Rezultate și repere ale ediției
    • 12.000 de vizitatori – cu un mix de public format din călători activi, familii și pasionați de city break-uri, alături de profesioniști din turism
    • 103 companii expozante și un grad de internaționalizare de 41%, cu participare din partea agențiilor, touroperatorilor, hotelurilor, companiilor aeriene și a platformelor tech.
    • Oferte disponibile exclusiv la târg, cu discounturi dedicate și consiliere față în față pentru personalizare pe loc a pachetelor.
    • Program curatorial pe scenă: lansări, paneluri și workshopuri aplicate pentru profesioniști și publicul pasionat de călătorii.

    „Mulțumim companiilor care au fost alături de noi și care au promovat, cu pasiune și profesionalism, cele mai frumoase zone turistice din România și din alte colțuri ale lumii, aducând în fața publicului oferte atractive și experiențe memorabile. Târgul de Turism al României rămâne locul unde participanții iau decizii de călătorie în mod informat, prin dialog direct și prin acces la cele mai mari oferte. Le suntem recunoscători expozanților și partenerilor pentru încrederea acordată și pentru conținutul valoros oferit la această ediție”, a declarat Oana Netbai, Director Comercial Romexpo.

    Experiențe pentru public: „Herculane Stories” și produse pentru toate tipologiile de călător
    Un punct de atracție al ediției a fost „Herculane Stories”, primul muzeu virtual din România dedicat unei stațiuni turistice – un demers de pionierat care a combinat patrimoniul balnear cu tehnologii imersive (arhivă, interviuri, reconstrucții 3D), propunând o nouă formă de a descoperi și promova destinațiile. În zona expozițională, vizitatorii au comparat pe loc pachete pentru sezonul rece, city break-uri europene, circuite tematice și vacanțe exotice, beneficiind de consiliere directă și scenarii de buget personalizate.

    Pe componenta de turism intern, ediția a adus în prim-plan cele mai frumoase zone ale României – unele dintre ele fiind: Prahova, Alba, și Bucovina – prin prezentări dedicate, pachete tematice și activări pe scenă. Vizitatorii au putut descoperi trasee culturale și gastronomice, experiențe outdoor, spa & balnear, precum și propuneri de city break și sejururi familiale, într-un format curatorial care a conectat oferta locală cu nevoile reale ale publicului și ale profesioniștilor din industrie.

    Scena de Networking: idei, studii de caz și parteneriate
    Pe parcursul celor patru zile, Scena de Networking a găzduit:
    • Lansarea serialului documentar „Descoperim România Autentică” (DoctorTravel – partener CNIT);
    • CNIT LIVE: „Educația care inspiră” și „OMD – motorul comunităților turistice”;
    • RoBoost Talks – dialog deschis între antreprenori, HoReCa și promotori ai destinațiilor;
    • Prezentări dedicate piețelor emergente și conținutului editorial obiectiv (Unde Mergem®), rolului presei de specialitate (Asociația Travel Pro), experienței muzeale între digitalizare și autenticitate (CNIT & Asociația ESCU), precum și sesiunilor tematice despre transformarea produsului turistic (MWR Life / Travel Advantage).
    • Gala „Margareta de Aur” (Vacanțe la Țară & ANTREC), care a celebrat excelența în turismul rural.
    Organizatorii le mulțumesc expozanților, partenerilor și vizitatorilor pentru participare și implicare. Ediția a reconfirmat Târgul de Turism al României drept spațiul în care ofertele relevante, dialogul profesionist și tehnologia se întâlnesc pentru decizii rapide și parteneriate durabile.

    Rămâneți conectați
    Descărcați aplicația Romexpo pentru a urmări noutățile, materialele post-eveniment și calendarul edițiilor viitoare. Companiile interesate să expună la următoarea ediție își pot pre-înregistra interesul pentru a beneficia de opțiuni preferențiale de amplasare.
    Sunteți așteptați la următoarea ediție a Târgului de Turism al României, în perioada 12-15 februarie 2026, la Romexpo – punctul de întâlnire pentru destinații, agenții, touroperatori, hotelieri și pasionații de călătorii.
    Planificați bugetele pentru 2026? Atunci e momentul perfect să includeți participarea la Târgul de Turism al României – ediția de primăvară 2026, locul unde industria se întâlnește, creează, inovează și vinde!
    Companiile își pot asigura standul pentru vizibilitate maximă și întâlniri B2B, iar vizitatorii își pot planifica lista de oferte (city break, iarnă, Paște, early booking vară). Vă așteaptă promoții exclusive, parteneriate noi și inspirație în sezonul următor!
    www.targuldeturism.ro

    Printre partenerii media ai acestui eveniment se numără şi revista online www.daciccool.ro şi www.accmediachannel.ro.

    Înscrie-te pentru a primi conținut de calitate în căsuța ta de email, în fiecare săptămână!

    Verifică-ți dosarul de intrări sau spam pentru a-ți confirma abonarea.

    agentii turistice oferte de turism Romexpo Targul de Turism al Romaniei targuri Romexpo turism vacante all-inclusive
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email WhatsApp
    Previous ArticleDestinatii inedite si reduceri de pana la 50%: Targul de Turism al Romaniei II 2025 incepe la Romexpo
    Next Article Antique Market III si Targul Cadourilor de Craciun, 4-7 decembrie 2025, Romexpo (Pavilion C2)
    DACIC COOL
    • Website

    Related Posts

    Antique Market III si Targul Cadourilor de Craciun, 4-7 decembrie 2025, Romexpo (Pavilion C2)

    26 noiembrie 2025

    Destinatii inedite si reduceri de pana la 50%: Targul de Turism al Romaniei II 2025 incepe la Romexpo

    18 noiembrie 2025

    Indagra & Indagra Food 2025: o editie cu peste 35.000 de vizitatori

    13 noiembrie 2025
    Leave A Reply Cancel Reply

    Înscrie-te pentru a primi conținut de calitate în căsuța ta de email, în fiecare săptămână!

    Verifică-ți folderul inbox sau spam pentru a-ți confirma abonarea.

    CELE MAI RECENTE ARTICOLE

    Antique Market III si Targul Cadourilor de Craciun, 4-7 decembrie 2025, Romexpo (Pavilion C2)

    Targul de Turism al Romaniei II: 12.000 de vizitatori si-au gasit vacantele perfecte

    Destinatii inedite si reduceri de pana la 50%: Targul de Turism al Romaniei II 2025 incepe la Romexpo

    Indagra & Indagra Food 2025: o editie cu peste 35.000 de vizitatori

    DACIC COOL
    • ECHIPA DACIC COOL
    • PUBLICITATE PE ACEST SITE
    • TERMENI SI CONDITII
    • CONFIDENTIALITATEA DATELOR
    DESCOPERA
    • BLOGURILE BRANDURILOR DACIC COOL
    • PRODUSE ALE BRANDURILOR DACIC COOL
    • CONCURSURI
    • EVENIMENTE DACIC COOL
    PARTENERI
    • ARENA Communications
    • Brander. The Original Brander
    • ACC Media Channel
    • Cecilia Caragea
    Copyright © DACIC COOL

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.