A mai ramas mai putin de o luna pana la ziua de curatenie nationala din 12 mai. Proiectul Let’s Do It, Romania! este sustinut si anul acesta de compania Selgros Romania, care a adoptat cele 15 judete in care este prezenta cu magazinele sale. In calitate de partener al actiunii, Selgros Romania s-a angajat sa ofere sprijin financiar si logistic, dar si sa participe cu voluntari la Ziua de Curatenie Nationala. Judetele in care Selgros va sustine proiectul cu prioritate sunt Arad, Bacau, Bihor, Brasov, Braila, Bucuresti-Ilfov, Cluj, Constanta, Dolj, Galati, Iasi, Mures, Prahova, Suceava si Timis, iar la actiune vor participa ca voluntari peste 800 de angajati ai companiei de comert cash & carry.
Este al treilea an in care Selgros Romania participa la cel mai mare proiect de implicare sociala din tara. In 2011, compania Selgros a fost premiata de catre echipa de organizare Let’s Do It, Romania! pentru mobilizarea celui mai mare numar de angajati la nivel national: 710 voluntari, care au strans 4.611 saci cu gunoaie.
Selgros are in Romania o bogata traditie si experienta in actiuni de responsabilitate sociala si comunitara. Fiecare dintre magazinele sale organizeaza anual actiuni ecologice. Voluntarii membri ai echipei Selgros au participat in ultimii ani la actiuni precum Padurea Respira pentru Orasul Tau (ecologizarea si igienizarea zonei Hlincea), Impreuna pentru un mediu mai curat (in zona Padurea Verde Timisoara), ecologizarea Parcului Tribunalului Sector 4 sau strangerea de PET-uri in Padurea Adancata din Suceava. Compania Selgros Cash & Carry Romania este, incepand din anul 2001, unul dintre cei mai importanti actori din comertul romanesc si face parte din grupul elvetian TransGourmet Holding SE. Selgros detine 19 magazine in Romania si deruleaza mai multe programe de responsabilitate sociala. Selgros este principalul sustinator al proiectului Masa Bucuriei, derulat in colaborare cu Patriarhia Romana, dar si sponsor al Academiei de Fotbal Gheorghe Hagi din Constanta, asigurand produsele alimentare si bauturile racoritoare necesare celor 300 de copii si juniori care constituie elita jucatorilor de perspectiva ai fotbalului romanesc.
Pia Krauss, Marketing Manager Selgros Romania, afirma ca, pentru binecunoscuta companie, comunitatea si colectivul sunt doua dintre valorile de baza, la fel de importante precum clientii si competenta in toate actiunile desfasurate. Astfel, implicarea Selgros Romania in proiectul national dedicat curateniei este un demers firesc, prin care compania doreste sa participe activ la imbunatatirea calitatii vietii si la bunastarea comunitatilor in care isi desfasoara activitatea. Implicarea in acest proiect corespunde si dorintei sincere a angajatilor Selgros, care se implica in fiecare an, cu mult entuziasm, in actiunile de ecologizare derulate de companie.La randul sau, Andrei Cosuleanu, coordonator financiar si fundraising Let’s Do It, Romania!, declara: Suntem bucurosi ca Selgros Romania este inca din 2010 partener al Let’s Do It, Romania!. Implicarea companiei Selgros cu voluntari in campania din 2010 a fost un exemplu de preocupare reala fata de mediul inconjurator si a adus un suport de credibilitate si incredere proiectului nostru. In 2012, Selgros a devenit sustinatorul national cu cea mai mare implicare in proiectul nostru. Acest parteneriat ne onoreaza si ne motiveaza si mai mult sa demonstram impreuna cu intreaga tara ca Romania poate sa fie mai curata, intr-o singura zi – pe 12 mai. Le multumim prietenilor de la Selgros si speram ca acest parteneriat sa continue.
Proiectul Let’s Do It, Romania! face parte din actiunea globala de curatenie, organizata sub numele Let’s Do It, World!, care anul acesta se va derula in 85 de tari. Actiunea isi propune sa aduca o schimbare reala si sa demonstreze ca oamenilor le pasa de natura si de tara in care locuiesc si ca vor sa traiasca intr-o lume mai responsabila. Editia din acest an a actiunii Let’s Do It, Romania! va avea loc pe 12 mai.