Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram
    • PRIMA PAGINA
    • DESPRE NOI
    • PUBLICITATE
    • NEWSLETTER
    DACIC COOL – Canal media online coordonat de Cecilia Caragea
    • Locuri
      • Din Romania
      • De Pretutindeni
      • Recomandari
    • Oameni
      • Oameni de langa tine
      • Personalitati
    • Traditii
      • Romania crestina
      • Legende, datini si obiceiuri
      • Semnificatia numelui
    • Branduri
      • Branduri Romanesti
      • Alte Branduri care ne plac
    • Afaceri
      • Idei de succes
      • La birou
    • Sanatate si Frumusete
      • Sanatate
      • Remedii Naturale
      • Alimentatie Sanatoasa
      • Frumusete
      • Parinti si Copii
    • Stil de viata
      • Arta culinara
      • Casa si Gradina
      • Moda si Accesorii
      • Cadouri
    • Timp Liber
      • Festivaluri si Targuri
      • Spectacole, filme, emisiuni
      • Carti
      • Evenimente
      • Bancuri
    • Romania Mea
      • Articole despre Romania mea
      • Povesti de viata
      • PAREREA MEA
    • DESPRE NOI
    • PUBLICITATE
    • ACC Media Channel
    • CECILIA CARAGEA
    DACIC COOL – Canal media online coordonat de Cecilia Caragea
    DACIC COOL – Canal media online coordonat de Cecilia Caragea
    Dacic Cool»Branduri»Alte Branduri care ne plac»Boots, o traditie britanica de peste 150 de ani
    Alte Branduri care ne plac

    Boots, o traditie britanica de peste 150 de ani

    23 februarie 2010Niciun comentariu
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email WhatsApp
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email WhatsApp

    In mod firesc, fiecare dintre noi isi doreste sa arate cat mai bine, sa straluceasca de sanatate, sa debordeze de energie. Nu ne reuseste intotdeauna… Ei bine, e cazul sa descoperiti unul dintre cele mai impresionante branduri din domeniul Health&Beauty! Daca am spune ca are peste 150 de ani de istorie, ar suna mult prea sec… De aceea, e mai bine sa va ganditi ca istoria Boots a inceput dinainte de aparitia primului avion, a primului automobil si a primului film. Acum, cred ca sunteti de acord ca el vine dintr-un alt timp. Dar nu uitati ca, dupa un secol si jumatate de istorie palpitanta, el se gaseste astazi, prin tehnologie, mentalitate si angajare, inaintea timpului nostru.

    Boots nu este un brand care incearca sa urmeze altora, ci un brand care incearca sa stabileasca directii si sa dea un exemplu de urmat. Aceasta se datoreaza, in primul rand, angajamentului constant pentru inovatie si excelenta; asa se explica si de ce nu conteneste de a fi numarul 1 in Marea Britanie in materie de frumusete si sanatate, iar ca retailer in domeniul sanatatii si frumusetii sa domine intraga piata din afara SUA. Boots are propriile linii de dezvoltare si productie, este cel mai important lant farmaceutic din Marea Britanie si, poate, cel mai important lucru, produsele sale se bucura in Marea Britanie de cea mai mare credibilitate.
    In iulie 2006, Boots Group a fuzionat cu Alliance UniChem, formand Alliance Boots si devenind unul dintre liderii pietei farmaceutice la nivel international. In Marea Britanie, Boots detine peste 1.450 de farmacii proprii si are peste 68.000 de angajati. Boots este o marca exclusiva in Romania, care se gaseste numai in farmaciile Sensiblu.
    Insa, dincolo de rezultatele remarcabile cu care se poate mandri astazi, istoria insasi a acestei companii de exceptie reprezinta o adevarata lectie.

    Inceputurile companiei Boots
    Totul a inceput in Radcliff on Trend, o zona destul de saraca a Angliei, unde, in 1815, s-a nascut John Boot, intr-o modesta familie de fermieri. Extractele de plante folosite de mama sa ca remedii pentru diferite afectiuni au devenit o pasiune pentru tanarul John care nu a intarziat sa-si extinda cunostintele cu ajutorul dictionarului botanic publicat de John Westley, reusind apoi, in 1849, cu ajutorul socrului sau si a comunitatii religioase locale sa deschida magazinul The British and American Botanic Establishment in care comercializa propriile remedii naturiste, asigurand si consilierea clientilor sai, incercand astfel sa vina in ajutorul celor ce aveau nevoie de remediile sale si sa asigure, in acelasi timp, un trai decent propriei familii.
    Moartea sa prematura, la doar 45 de ani, nu a afectat insa mersul afacerii familiei Boot preluata de sotia sa, Mary, cu ajutorul fiului lor Jesse, in varsta de doar 10 ani. Nu numai ca au reusit sa continue afacerea, dar au si extins-o, continuand sa imbine efortul de consiliere pentru clientii lor cu eforturile sustinute de reducere a preturilor. Astfel, in 1877 comercializau deja peste 2.000 de articole. Este momentul in care Jesse a preluat controlul exclusiv al magazinului, devenind unul dintre cei mai activi comercianti si cel mai mare distribuitor de medicamente patentate din Nottingham. Cu un efort publicitar masiv si sustinut, cumparand in cartiere mai sarace proprietati ieftine pe care le reamenaja in stilul sau caracteristic, s-a extins in tot Nottingham-ul pentru ca, mai apoi, odata cu dezvoltarea caii ferate, incepand cu 1884, sa se extinda si in afara orasului.
    Pentru a consolida increderea publicului in produsele sale a angajat, in 1884, un farmacist si, in 1888, si-a denumit compania Boots Pure Drug Company Limited. Apoi, la initiativa sotiei sale, Florence, au introdus noi linii de produse si au inceput sa dezvolte un concept de magazine similar magazinelor universale. Conceptul a prins, iar afacerea a crescut rapid. La sfarsitul secolului al XIX-lea existau deja peste 250 de magazine. Pentru a asigura o crestere cat mai rapida, a achizitionat si firme de farmaceutice si un lant de 60 de magazine in Londra si in sudul Angliei.
    Florence a venit si cu ideea de a deschide in magazinele mai mari cafenele elegante cu care a reusit sa atraga clasele de mijloc mai bogate, realizand astfel si o fidelizare a clientilor. Tot Florence a fost cea care a deschis o biblioteca pe baza de abonamente, Boots Booklovers’ Library, ce avea sa se bucure de un real succes pana dupa cel de-al Doilea Razboi Mondial.
    In urma legii Asigurarilor Medicale din 1911 care extindea beneficiile medicale si asupra clasei muncitoare a avut loc o crestere spectaculoasa a numarului de retete medicale, astfel ca, in 1913, existau deja 560 de magazine Boots care totalizau vanzari de peste 2,5 milioane de lire pe an.
    In preajma Primului Razboi Mondial, intuind sistarea importurilor din Germania, precum cel de aspirina si de zaharina, a reusit sa extinda laboratoarele stiintifice si unitatile de productie ale companiei si sa asigure necesarul de produse. A asigurat si nevoile armatei cu privire la mastile pentru gazele de lupta, la sterilizatoarele de apa, la pudra impotriva parazitilor sau la crema impotriva insectelor. In urma depresiunii postbelice, Jesse, afectat de artrita, a vandut firma uneia dintre cele mai mari companii americane, United Drug Company, care a asigurat continuarea cresterii si reorganizarea firmei. Compania americana a dat insa faliment in 1929 si Boots a fost cumparata de un grup de investitori britanici cu John Boot, fiul lui Jesse, ca presedinte si director general. In 1934, a fost introdusa in premiera si saptamana de lucru de cinci zile.
    Odata cu lansarea faimoasei game de cosmetice No 7, cu ambalaje art deco in albastru si galben, au fost deschise, in principalele magazine, saloane de frumusete ce aveau menirea de a sustine noua gama. 
    Capacitatea de productie Boots a fost vitala timpul celui de-al Doilea Razboi Mondial, datorita cantitatilor impresionante de produse extrem de necesare, precum zaharina, ca inlocuitor al zaharului deficitar, cloramina, pentru sterilizarea apei, sau penicilina.
    Dupa razboi, compania se dezvolta si se extinde rapid, in 1968 fiind construit si un nou sediu central la Beeston. Un succes formidabil l-a avut analgezicul Ibuprofen introdus in 1969 si lansat ca marca de medicament fara prescriptie medicala, Nurofen, in 1983. Noile game de cosmetice s-au bucurat si ele de un succes mereu mai mare.

    Boots, astazi
    Pe 31 iulie 2006, Boots a fuzionat cu UniChem, formand impreuna Alliance Boots, un adevarat lider de piata ce joaca un rol major pe piata internationala.
    Principalele marci ale grupului sunt cosmeticele No 7, Botanics (marca  de produse cosmetice bazate pe extracte de plante cu formule verificate stiintific), produsele de protectie solara Soltan, produsele cosmetice Mediterranean si Amazon Forest, produsele pe baza de Tea Tree si Hamamelis, destinate tinerilor, gamele de medicamente Boots Laboratories, Almus, Alvita etc.
    Premisa intregii activitati a grupului o reprezinta increderea obtinuta prin respectarea promisiunilor.
    Alliance Boots continua traditia Boots de angajare sociala printr-un proiect strategic ce vizeaza implicarea pe patru directii: la nivelul comunitatii in care se desfasoara activitatile companiei (contribuind la promovarea unui stil de viata mai sanatos), in proiecte de protectie a mediului (atat prin actiuni directe, cat si prin propria activitate de cercetare si dezvoltare), dar si prin strangerea unor fonduri pentru partenerii angajati in activitati caritabile, fara a uita nici de asigurarea unui program de sanatate, a unui climat si a unor conditii de lucru stimulative si motivante pentru intregul personal.
    Razboaiele vin si trec, apar noi tehnologii, care sunt apoi depasite si cad in uitare, economia trece prin crize ce zguduie lumea. Exista totusi si valori care supravietuiesc. Visul unui simplu fermier nu numai ca a reusit sa supravietuiasca, dar, pastrandu-i idealurile, reuseste, dupa un secol si jumatate de istorie framantata, sa creasca in continuare, cucerind incet, dar sigur, continent dupa continent. Cu produse respectate de o lume intreaga, cu o cultura organizationala si o angajare sociala ce reprezinta exemple de urmat, Boots nu conteneste in a se bucura de admiratia unei lumi intregi.

    {yoogallery src=[/images/stories/Dacicool/Branduri/Alte_branduri/Boots/galerie]}

    www.sensiblu.com

     

     

    http://euro-house.com.ua
    europosud.ua/

    Înscrie-te pentru a primi conținut de calitate în căsuța ta de email, în fiecare săptămână!

    Verifică-ți dosarul de intrări sau spam pentru a-ți confirma abonarea.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email WhatsApp
    Previous ArticleVanzarile directe in lumea modei
    Next Article Sonimpex Topoloveni
    DACIC COOL
    • Website

    Related Posts

    Topoloveni, povestea unui brand la 100 de ani

    23 iulie 2016

    Uleiurile presate la rece Cardinal, tehnologie romaneasca si seminte romanesti

    3 iulie 2016

    Faunus Plant: Remedii naturale din inima Transilvaniei!

    28 iunie 2016
    Leave A Reply Cancel Reply

    Înscrie-te pentru a primi conținut de calitate în căsuța ta de email, în fiecare săptămână!

    Verifică-ți folderul inbox sau spam pentru a-ți confirma abonarea.

    CELE MAI RECENTE ARTICOLE

    Indagra & Indagra Food 2025: o editie cu peste 35.000 de vizitatori

    Targul Arhanghelilor Mihail si Gavriil, la MTR

    Romexpo deschide portile Indagra & Indagra Food 2025, cea mai importanta platforma dedicata inovatiei in sectorul agricol si alimentar

    Mai putin de o saptamana pana la deschiderea Indagra & Indagra Food 2025

    DACIC COOL
    • ECHIPA DACIC COOL
    • PUBLICITATE PE ACEST SITE
    • TERMENI SI CONDITII
    • CONFIDENTIALITATEA DATELOR
    DESCOPERA
    • BLOGURILE BRANDURILOR DACIC COOL
    • PRODUSE ALE BRANDURILOR DACIC COOL
    • CONCURSURI
    • EVENIMENTE DACIC COOL
    PARTENERI
    • ARENA Communications
    • Brander. The Original Brander
    • ACC Media Channel
    • Cecilia Caragea
    Copyright © DACIC COOL

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.