Lasand de o parte „mitul Dracula”, Castelul Bran este minunat prin arhitectura, peisaj, imprejurimi si decor, este o minune a trecutului nostru istoric, vara, mangaiat de soare, dar si iarna, acoperit cu zapada. Castelul Bran este cel mai cunoscut castel din sud-estul Europei, tocmai de aceea cred ca este cel mai bun obiectiv turistic care merita sa fie brand-ul turismului national. Cu mitul Dracula se poate face turism serios pe toata zona Brasovului, si cred intr-un succes al numarului de vizitatori si implicit financiar cu acest brand.
Consider ca este o imagine de apreciat a Romaniei, avand in vedere ca in majoritatea tarilor suntem cunoscuti dupa acest produs turistic. Daca intrebi pe cineva despre Romania, iti spune de Dracula si de Hagi, asa ca am fi mai usor de recunoscut.
Am ales Castelul Bran deoarece ii cunosc istoria, miturile si cred ca ar fi interesant ca toata lumea sa stie si sa cunoasca adevaratele frumuseti si povesti ale lui. Am observat ca multi vin la Bran crezand ca or sa descopere vampire, desi din acest punct de vedere vor fi dezamagiti, mai sunt lucruri interesante de descoperit. In plus, zona este extrem de frumoasa, chiar sunt multe de vazut. In plus, majoritatea turistilor trec prin Brasov ca sa ajunga la Bran, asa ca e de castigat de doua ori in zona! Castelul este foarte interesant si iti da fiori. Pacat insa ca multe din lucrurile care erau in acesta se afla in diverse muzee. De asemenea, castelul este inconjurat de un peisaj mioritic splendid, de care te indragostesti fara sa vrei. Daca ai si putin noroc sa prinzi o noapte furtunoasa cu vedere la castel, ai sansa de a trai clipe pe care doar in filme le-ai vazut.
Imi place Castelul Bran pentru ca reprezinta pentru noi, romanii, un motiv intemeiat de istorie si cultura. Este un loc cunoscut in lume, pentru ca turistii il viziteaza, amintindu-si de Dracula. Aici s-au realizat filme, videoclipuri muzicale etc. Lumea este foarte atrasa de acest obiectiv turistic. Are deja o poveste construita in jurul lui, ceea ce ne ajuta, pentru ca nu trebuie sa o construim noi, adica este un loc destul de commercial, care se adreseaza unui public numeros, nu unei nise. Pot veni aici si bunici, si parinti, si copii. Se poate crea chiar si un slogan, care va atrage cautatorii de mistere, fascinati de necunoscut, care nu se sperie de o reputatie indoielnica a tarii (mizerie, coruptie, hoti etc.). Sloganul, care atrage turistii tineri, mentionat: Romania, only for the bold ones si Castelul Bran. (Scumpik@)