Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram
    • PRIMA PAGINA
    • DESPRE NOI
    • PUBLICITATE
    • NEWSLETTER
    DACIC COOL – Canal media online coordonat de Cecilia Caragea
    • Locuri
      • Din Romania
      • De Pretutindeni
      • Recomandari
    • Oameni
      • Oameni de langa tine
      • Personalitati
    • Traditii
      • Romania crestina
      • Legende, datini si obiceiuri
      • Semnificatia numelui
    • Branduri
      • Branduri Romanesti
      • Alte Branduri care ne plac
    • Afaceri
      • Idei de succes
      • La birou
    • Sanatate si Frumusete
      • Sanatate
      • Remedii Naturale
      • Alimentatie Sanatoasa
      • Frumusete
      • Parinti si Copii
    • Stil de viata
      • Arta culinara
      • Casa si Gradina
      • Moda si Accesorii
      • Cadouri
    • Timp Liber
      • Festivaluri si Targuri
      • Spectacole, filme, emisiuni
      • Carti
      • Evenimente
      • Bancuri
    • Romania Mea
      • Articole despre Romania mea
      • Povesti de viata
      • PAREREA MEA
    • DESPRE NOI
    • PUBLICITATE
    • ACC Media Channel
    • CECILIA CARAGEA
    DACIC COOL – Canal media online coordonat de Cecilia Caragea
    DACIC COOL – Canal media online coordonat de Cecilia Caragea
    Dacic Cool»Afaceri»Investitia in design, obligatorie pentru orice companie care se respecta
    Afaceri

    Investitia in design, obligatorie pentru orice companie care se respecta

    11 martie 2013Niciun comentariu
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email WhatsApp
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email WhatsApp

    McDonald’s, cel mai mare lant de restaurante de tipul fast-food din lume, cu peste 32.000 de restaurante in 117 tari si cu o cifra de afaceri care, in anul 2011, s-a ridicat la 27 de miliarde de dolari, a regandit, de curand, imaginea a 2.400 de restaurante din Marea Britanie, investind in acest proces 1,45 miliarde de dolari. Investitia in design si confortul clientilor se pare ca este si unul dintre motivele succesului de care se bucura McDonald’s in randul britanicilor. Acum, scaunelor din plastic le-au luat locul canapelele confortabile, iar accesul la reteaua wireless este gratuit. McDonald’s este, din acest punct de vedere, un bun exemplu pentru companiile din lumea intreaga, care sunt sau ar trebui sa fie constiente de faptul ca felul in care arata sediile lor influenteaza nu numai imaginea care se creeaza in randul clientilor, ci si profitul companiei.

    In ultimii ani, se observa o evolutie in ceea ce priveste transmiterea imaginii corecte asupra companiei prin designul de interior. Adesea, companiile – mai ales cele mari – intuiesc rolul investitiilor in design si actioneaza in consecinta. Spatiul in care acest aspect este cel mai bine pus in evidenta este receptia, interfata dintre companie si clienti, unde idei precum succesul, seriozitatea, stilul, rafinamentul sunt transmise prin mobilierul realizat la comanda, din materiale scumpe, de ultima generatie, uneori purtand semnatura unui designer celebru. Daca, pana nu demult, clientii erau izbiti, inca de la intrare, de insemnele identitatii corporative afisate ostentativ – deja faimosul logo al companiei imprimat pe mocheta -, acum se mizeaza pe subtilitate, pe afisarea cu oarecare modestie a valorilor companiei, in culorile specifice.
    Este adevarat ca prima impresie – in acest caz cea pe care o creeaza spatiul de receptie – conteaza, insa companiile inteligente au invatat ca degeaba amenajezi un front office atractiv daca restul sediului este static, invechit si monoton. Impresia pe care o creeaza spatiul de receptie trebuie prelungita si consolidata prin designul birourilor, mai ales daca ne dorim ca angajatii sa transmita si ei clientilor aceeasi imagine pozitiva asupra companiei, simtindu-se implicati in ceea ce se intampla si motivati chiar si de spatiul in care lucreaza.
    A fost o vreme cand, prin designul restaurantelor sale (scaune rigide, culori reci), McDonald’s le transmitea clientilor un mesaj nu tocmai prietenos, insa care ilustra perfect conceptul fast-food – sa manance repede si apoi sa plece, adica sa elibereze locul pentru alti si alti clienti, aducatori de profit. Companiile au de invatat din exemplul McDonald’s, pentru ca, asa cum un client fericit este un client care iti aduce profit, tot asa un angajat fericit este un angajat performant si productiv.
    Intre produs, cultura, imagine si design ar trebui sa existe o legatura stransa, iar in cazul companiilor si institutiilor, aceasta se exprima, prima data, in spatiul de receptie. Pentru managerii dispusi sa investeasca intr-un prim contact, placut si impresionant, al clientului cu institutia sau compania in care tocmai a intrat, brandul italian Newform Ufficio, ale carui colectii de mobilier sunt importate in Romania de compania Hansen Office Design, propune linia Miro, singura colectie de mobilier pentru spatiile de receptie disponibila in peste 100 de culori. Caracterul sobru al mobilierului cu linii epurate este astfel indulcit de paleta cromatica bogata, care personalizeaza spatiul si creeaza un sentiment de apropiere intre clienti si companie. Colectia Miro asociaza eleganta proprie spatiilor de receptie generoase cu functionalitatea specifica birourilor.

    avtokum.com/
    http://utis.org.ua/

    Înscrie-te pentru a primi conținut de calitate în căsuța ta de email, în fiecare săptămână!

    Verifică-ți dosarul de intrări sau spam pentru a-ți confirma abonarea.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email WhatsApp
    Previous ArticleImpreuna pentru Manastirea Cornu
    Next Article Cum am ajuns ghid fara sa vreau
    DACIC COOL
    • Website

    Related Posts

    Publicitate in taxi, prin programul lansat de GoCab Romania

    25 iunie 2022

    Taxi garantat, prin aplicatia GoCab Romania

    28 mai 2022

    Magic by Hop Garden, primul restaurant din Bucuresti cu preparate din carne de prepelita

    18 mai 2021
    Leave A Reply Cancel Reply

    Înscrie-te pentru a primi conținut de calitate în căsuța ta de email, în fiecare săptămână!

    Verifică-ți folderul inbox sau spam pentru a-ți confirma abonarea.

    CELE MAI RECENTE ARTICOLE

    Prelegere si demonstratie live de Guqin chinezesc, la Muzeul National de Arta al Romaniei

    Arta crestinilor orientali, de la Eufrat la Nil, conferinta la MNAR

    Sarbatoarea Gusturi si Traditii din Saliste, satul Vale, 15 iunie 2025

    TIBCO & Antique Market 2025 – O calatorie prin stil, traditie si valoare

    DACIC COOL
    • ECHIPA DACIC COOL
    • PUBLICITATE PE ACEST SITE
    • TERMENI SI CONDITII
    • CONFIDENTIALITATEA DATELOR
    DESCOPERA
    • BLOGURILE BRANDURILOR DACIC COOL
    • PRODUSE ALE BRANDURILOR DACIC COOL
    • CONCURSURI
    • EVENIMENTE DACIC COOL
    PARTENERI
    • ARENA Communications
    • Brander. The Original Brander
    • ACC Media Channel
    • Cecilia Caragea
    Copyright © DACIC COOL

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.