Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram
    • PRIMA PAGINA
    • DESPRE NOI
    • PUBLICITATE
    • NEWSLETTER
    DACIC COOL – Canal media online coordonat de Cecilia Caragea
    • Locuri
      • Din Romania
      • De Pretutindeni
      • Recomandari
    • Oameni
      • Oameni de langa tine
      • Personalitati
    • Traditii
      • Romania crestina
      • Legende, datini si obiceiuri
      • Semnificatia numelui
    • Branduri
      • Branduri Romanesti
      • Alte Branduri care ne plac
    • Afaceri
      • Idei de succes
      • La birou
    • Sanatate si Frumusete
      • Sanatate
      • Remedii Naturale
      • Alimentatie Sanatoasa
      • Frumusete
      • Parinti si Copii
    • Stil de viata
      • Arta culinara
      • Casa si Gradina
      • Moda si Accesorii
      • Cadouri
    • Timp Liber
      • Festivaluri si Targuri
      • Spectacole, filme, emisiuni
      • Carti
      • Evenimente
      • Bancuri
    • Romania Mea
      • Articole despre Romania mea
      • Povesti de viata
      • PAREREA MEA
    • DESPRE NOI
    • PUBLICITATE
    • ACC Media Channel
    • CECILIA CARAGEA
    DACIC COOL – Canal media online coordonat de Cecilia Caragea
    DACIC COOL – Canal media online coordonat de Cecilia Caragea
    Dacic Cool»Romania Mea»Parerea mea»Primim de la cititori: Aglomeratie in trafic, aglomeratie pe trotuare
    Parerea mea

    Primim de la cititori: Aglomeratie in trafic, aglomeratie pe trotuare

    12 iunie 2020Niciun comentariu
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email WhatsApp
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email WhatsApp

    Am primit de la unul dintre cititorii nostri o sesizare referitoare la infrastructura rutiera si pietonala din una dintre cele mai aglomerate intersectii din Bucuresti.
    Buna ziua! Mulți ani inainte, daciccool.ro! Am rugamintea sa abordati intr-un articol si infrastructura rutiera a Pietei Victoriei si a arterelor aferente. Este intersectia nervilor intinsi la maximum atat pentru conducatorii auto, cat si pentru pietoni.
    Intr-adevar, din cele 10 ramificatii ale Pietei Victoriei, doar Bulevardul Lascar Catargiu are subtraversare pentru pietoni. In rest, pietonii stau inghesuiti alaturi de biciclisti si de electrotrotinetisti la culoarea rosie a semaforului un interval foarte lung. Mai avem putin si ne facem statui in asteptarea verdelui pietonal pentru a traversa Calea Victoriei, Strada Buzesti, Soseaua Nicolae Titulescu, Bulevardul Ion Mihalache, Soseaua Pavel Kiselef, Bulevardul Aviatorilor, Strada Paris, Bulevardul Iancu de Hunedoara sau parcarea din inima Pietei Victoriei, spune cititorul nostru.

    Iar, cand se face verde la semafor, biciclistii si electrotrotinetistii sunt primii care se lanseaza in traversare, inaintea pietonilor. Acestia fac, pur si simplu, slalom printre pietoni, periclitand traficul pietonal, de multe ori, chiar sub ochii agentilor de circulatie, care nu se obosesc sa-i fluiere si sa-i sanctioneze. Practic, in Bucuresti, acestia deranjeaza pietonii pe trotuare, pe trecerile pentru pietoni si pe aleile pietonale ale parcurilor. Iar una dintre cele mai aglomerate treceri pentru pietoni este la Bulevardul Aviatorilor, unde, dupa ce ca afluxul de pietoni si biciclisti este foarte mare (acolo exista si iesire de la metrou), culoarea verde pentru pietoni dureaza foarte putin.
    Practic, in ultima vreme, s-au inmultit si s-au latit pistele pentru biciclisti, ceea ce a contribuit la complicarea traficului pietonal. De exemplu, pe Calea Victoriei, in Piata Revolutiei, pista de biciclete are o portiune care trece pe trotuar. Avand in vedere toate aceste lucruri, cititorul nostru pune cateva intrebari pertinente.
    Cand se va simplifica infrastructura rutiera si pietonala a Pietei Victoriei? Cand se va dezvolta si statia de metrou Piata Victoriei, care are doar trei cai de acces in subteran? De ce se fac piste pentru biciclisti pe trotuare si nu pe carosabil, cum ar fi normal? Sunt mai importante pistele pentru biciclisti decat viata pietonilor la trecerile la nivel cu calea ferata si in statiile de tramvai cu peroane nesecurizate sau fara peroane? De ce se pun semafoarele pentru biciclisti impreuna cu semafoarele pentru pietoni si nu alaturi de semafoarele pentru masini, cum ar trebui? De ce nu se iau masuri pentru cei care conduc biciclete si trotinete electrice in afara pistelor, pe trotuare? (Marius Sorin Popescu)
    P.S.: Intr-o capitala sugrumata de treceri la nivel cu calea ferata si tronsoane ale liniilor de tramvai lipsite de benzi proprii masinilor ar trebui intai de toate lucrat la mentalitate, educand prin mijloacele de comunicare romanii care au mijloace rutiere inmatriculate in afara Capitalei sa isi lase acasa mijloacele personale si sa se axeze pe trenuri si autobuze. Sunt un surplus. S-ar mai decongestiona Capitala de mijloace rutiere in trafic si in stationare.

    Înscrie-te pentru a primi conținut de calitate în căsuța ta de email, în fiecare săptămână!

    Verifică-ți dosarul de intrări sau spam pentru a-ți confirma abonarea.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email WhatsApp
    Previous ArticleMuzeul Theodor Pallady s-a redeschis pentru public
    Next Article Carele cu boi, un apogeu al creatiei grigoresciene, vandute la licitatie
    DACIC COOL
    • Website

    Related Posts

    Manastirea Bujoreni – un loc de profunda tihna si rugaciune

    5 octombrie 2022

    Invie Traditia – proiectul national de salvare a mesterilor populari

    27 februarie 2022

    Pelerinaj timisorean

    22 februarie 2022
    Leave A Reply Cancel Reply

    Înscrie-te pentru a primi conținut de calitate în căsuța ta de email, în fiecare săptămână!

    Verifică-ți folderul inbox sau spam pentru a-ți confirma abonarea.

    CELE MAI RECENTE ARTICOLE

    Doar o saptamana pana la Targul de Turism al Romaniei, editia de toamna 2025

    Indagra & Indagra Food 2025: o editie cu peste 35.000 de vizitatori

    Targul Arhanghelilor Mihail si Gavriil, la MTR

    Romexpo deschide portile Indagra & Indagra Food 2025, cea mai importanta platforma dedicata inovatiei in sectorul agricol si alimentar

    DACIC COOL
    • ECHIPA DACIC COOL
    • PUBLICITATE PE ACEST SITE
    • TERMENI SI CONDITII
    • CONFIDENTIALITATEA DATELOR
    DESCOPERA
    • BLOGURILE BRANDURILOR DACIC COOL
    • PRODUSE ALE BRANDURILOR DACIC COOL
    • CONCURSURI
    • EVENIMENTE DACIC COOL
    PARTENERI
    • ARENA Communications
    • Brander. The Original Brander
    • ACC Media Channel
    • Cecilia Caragea
    Copyright © DACIC COOL

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.