Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram
    • PRIMA PAGINA
    • DESPRE NOI
    • PUBLICITATE
    • NEWSLETTER
    DACIC COOL – Canal media online coordonat de Cecilia Caragea
    • Locuri
      • Din Romania
      • De Pretutindeni
      • Recomandari
    • Oameni
      • Oameni de langa tine
      • Personalitati
    • Traditii
      • Romania crestina
      • Legende, datini si obiceiuri
      • Semnificatia numelui
    • Branduri
      • Branduri Romanesti
      • Alte Branduri care ne plac
    • Afaceri
      • Idei de succes
      • La birou
    • Sanatate si Frumusete
      • Sanatate
      • Remedii Naturale
      • Alimentatie Sanatoasa
      • Frumusete
      • Parinti si Copii
    • Stil de viata
      • Arta culinara
      • Casa si Gradina
      • Moda si Accesorii
      • Cadouri
    • Timp Liber
      • Festivaluri si Targuri
      • Spectacole, filme, emisiuni
      • Carti
      • Evenimente
      • Bancuri
    • Romania Mea
      • Articole despre Romania mea
      • Povesti de viata
      • PAREREA MEA
    • DESPRE NOI
    • PUBLICITATE
    • ACC Media Channel
    • CECILIA CARAGEA
    DACIC COOL – Canal media online coordonat de Cecilia Caragea
    DACIC COOL – Canal media online coordonat de Cecilia Caragea
    Dacic Cool»Romania Mea»Parerea mea»Primim de la cititori: Probleme ale infrastructurii feroviare
    Parerea mea

    Primim de la cititori: Probleme ale infrastructurii feroviare

    20 iulie 2020Niciun comentariu
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email WhatsApp
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email WhatsApp

    Am primit din partea unui cititor o opinie referitoare la infrastructura feroviara a Romaniei si la trecerile la nivel cu calea ferata. Sunt intrebari justificate, la care autoritatile intarzie sa raspunda… cu fapte. Iata mai jos scrisoarea cititorului nostru.
    Buna ziua! Multi ani inainte, daciccool.ro! Am rugamintea sa abordati intr-un articol si infrastructura feroviara a Romaniei. Intr-o Romanie sugrumata de treceri la nivel cu calea ferata, se pune mai mult accent pe autostrazi decat pe cai ferate, fiind astfel incurajat mersul cu masinile personale in loc sa fie incurajat mersul cu trenul, caci trenul are o capacitate cat zeci de masini si economiseste timp. Suntem mai preocupati de tronsonul Pitești – Sibiu al A1 decat de calea ferata Pitesti – Sibiu. Desi calea ferata Pitesti – Sibiu scurteaza distanta de la Bucuresti la Sibiu cu 129 km, conducerile postdecembriste ale Guvernului si ale Ministerului Transporturilor au tras si trag mata de coada cu refacerea acesteia. La fel se intampla cu calea ferata Bucuresti – Giurgiu.

    Cat priveste coridorul feroviar IV paneuropean, acesta uneste Bucuresti cu Budapesta pe un traseu foarte ocolitor, ce pare o veșnicie, prin Alba Iulia, in timp ce o cale ferata Bucuresti – Targoviste – Pitesti – Ramnicu Valcea – Deva, care sa treaca strict prin judetele aferente, ar taia Romania, unind pe harta punctele mentionate mai in linie dreapta. In plus, ar exista si pentru Targoviste magistrala directa de la Bucuresti si nu combinatie de doua magistrale cu cotitura la Titu. Asemenea de la Targoviste la Pitesti. Cand au de gand Guvernul si Ministerul Transporturilor sa refaca magistralele Pitesti – Sibiu si Bucuresti – Giurgiu? La anul si la multi ani? Si cand au de gand sa actualizeze masterplanul general de transport si strategia de dezvoltare a infrastructurii feroviare si cu o cale ferata București – Targoviste – Pitesti – Ramnicu Valcea – Deva, care sa treaca strict prin judetele aferente, in vederea scurtarii distantei de la Bucuresti la Deva? Asta ar trebui sa fie legatura feroviara directa dintre Bucuresti si Budapesta, nu cea prin Alba Iulia, care pare o vesnicie.
    Cat priveste organizarea administrativ-teritoriala a tarii, cand se extinde judetul Ilfov sa acopere si localitatile giurgiuvene Adunatii-Copaceni, Varlaam, Mogosesti, Gradistea si Falastoaca, proiectand si executand un drum județean care sa conecteze Vidra cu localitatea giurgiuveana Gradistea? Sunt mai aproape de Bucuresti decat de Giurgiu. In plus, ar beneficia si locuitorii respectivi de transport public cu autobuzele STB si nu s-ar mai imparti intre Bucuresti pentru nevoile generale si Giurgiu pentru nevoile judetului. Am rugamintea sa abordati si ideea aceasta intr-un articol. Multumesc anticipat
    . (Lucian Nicholas Teodorescu)

    Înscrie-te pentru a primi conținut de calitate în căsuța ta de email, în fiecare săptămână!

    Verifică-ți dosarul de intrări sau spam pentru a-ți confirma abonarea.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email WhatsApp
    Previous ArticleCum sa transformam stresul rau in stres bun?
    Next Article Seri fantastice la MNAR la finalul lunii iulie 2020
    DACIC COOL
    • Website

    Related Posts

    Manastirea Bujoreni – un loc de profunda tihna si rugaciune

    5 octombrie 2022

    Invie Traditia – proiectul national de salvare a mesterilor populari

    27 februarie 2022

    Pelerinaj timisorean

    22 februarie 2022
    Leave A Reply Cancel Reply

    Înscrie-te pentru a primi conținut de calitate în căsuța ta de email, în fiecare săptămână!

    Verifică-ți folderul inbox sau spam pentru a-ți confirma abonarea.

    CELE MAI RECENTE ARTICOLE

    Doar o saptamana pana la Targul de Turism al Romaniei, editia de toamna 2025

    Indagra & Indagra Food 2025: o editie cu peste 35.000 de vizitatori

    Targul Arhanghelilor Mihail si Gavriil, la MTR

    Romexpo deschide portile Indagra & Indagra Food 2025, cea mai importanta platforma dedicata inovatiei in sectorul agricol si alimentar

    DACIC COOL
    • ECHIPA DACIC COOL
    • PUBLICITATE PE ACEST SITE
    • TERMENI SI CONDITII
    • CONFIDENTIALITATEA DATELOR
    DESCOPERA
    • BLOGURILE BRANDURILOR DACIC COOL
    • PRODUSE ALE BRANDURILOR DACIC COOL
    • CONCURSURI
    • EVENIMENTE DACIC COOL
    PARTENERI
    • ARENA Communications
    • Brander. The Original Brander
    • ACC Media Channel
    • Cecilia Caragea
    Copyright © DACIC COOL

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.