Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram
    • PRIMA PAGINA
    • DESPRE NOI
    • PUBLICITATE
    • NEWSLETTER
    DACIC COOL – Canal media online coordonat de Cecilia Caragea
    • Locuri
      • Din Romania
      • De Pretutindeni
      • Recomandari
    • Oameni
      • Oameni de langa tine
      • Personalitati
    • Traditii
      • Romania crestina
      • Legende, datini si obiceiuri
      • Semnificatia numelui
    • Branduri
      • Branduri Romanesti
      • Alte Branduri care ne plac
    • Afaceri
      • Idei de succes
      • La birou
    • Sanatate si Frumusete
      • Sanatate
      • Remedii Naturale
      • Alimentatie Sanatoasa
      • Frumusete
      • Parinti si Copii
    • Stil de viata
      • Arta culinara
      • Casa si Gradina
      • Moda si Accesorii
      • Cadouri
    • Timp Liber
      • Festivaluri si Targuri
      • Spectacole, filme, emisiuni
      • Carti
      • Evenimente
      • Bancuri
    • Romania Mea
      • Articole despre Romania mea
      • Povesti de viata
      • PAREREA MEA
    • DESPRE NOI
    • PUBLICITATE
    • ACC Media Channel
    • CECILIA CARAGEA
    DACIC COOL – Canal media online coordonat de Cecilia Caragea
    DACIC COOL – Canal media online coordonat de Cecilia Caragea
    Dacic Cool»Romania Mea»Povesti de viata»Reguli pentru un smart shopping
    Povesti de viata

    Reguli pentru un smart shopping

    29 iulie 2011Niciun comentariu
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email WhatsApp
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email WhatsApp

    Shoppingul este o terapie, in masura in care se adauga unei stari de bine deja existente. Se spune ca femeile se gandesc la cumparaturi la fel de des ca si barbatii la sex. Mai in gluma, mai in serios putem spune insa ca, intr-adevar, pentru o femeie este vital sa se simta admirata, pretuita si nu precupeteste nici un efort pentru a gasi metode si mijloace de a profita de ceea ce este mai nou, mai calitativ pe piata. In contextul in care criza s-a pravalit peste romani, reducerile sunt o binecuvantare. Blugii, tricourile si topurile pentru femei sunt cele mai bine vandute produse din intreaga lume. Majoritatea celor care iubesc shoppingul sunt mai increzatoare in fortele lor si foarte rar sufera de depresie.

    Femeile care cumpara haine sau incaltaminte se simt mult mai bine decat cele care cumpara ustenstile de bucatarie sau alte bunuri pentru gospodarie. Cele care fac cumparaturi de cateva ori pe saptamana sunt mai bine dispuse in comparatie cu cele care fac asta doar in timpul week-end-ului sau o data pe saptamana. Mai ales in perioada sarbatorilor, toata lumea face cadouri, iar in topul listei stau produsele de la firme cunoscute, care de cele mai multe ori sunt foarte costisitoare. De aceea este important sa stii cum sa recunosti un fals pentru a nu arunca banii pe fereastra. Perioadele de solduri pot fi o foarte buna ocazie pentru afaceri intelepte, dar si pentru a gresi colosal daca investesti in produse inutile pe care le achizitionezi tentate fiind de pretul scazut. Comerciantii, cunoscand psihologia feminina, scot la vedere in primele zile de reduceri cele mai putin vandute articole.
    Soldurile incep intotdeauna cu articolele cele mai nepopulare pentru a putea fi siguri ca vor scapa, in sfarsit, de ele. Abia din a doua saptamana incep sa fie la vedere si acele haine dragute. Oferta variata in materie de haine, incaltaminte si accesorii este deosebit de tentanta si ne permite sa alegem ce ne place, dar si ce se potriveste cu ce avem deja in colectia personala. Nu este indicat sa vanam articole prea colorate sau foarte „la moda”. De regula, dureaza doar un sezon, apoi se demodeaza. Ideal este sa ne axam pe piese clasice, usor de asortat si intotdeauna in trend, indiferent de anotimp. Pe principiul “ia-ti iarna car si vara sanie”, la solduri, este cel mai bun moment sa ne indreptam atentia spre hainele de vara din colectiile trecute – unele magazine le ofera si in extrasezon si vom putea gasi adevarate piese de colectie. In alta ordine de idei trebuie sa stim nu doar care este marimea pe care o stiam (S, M, L, 36, 38), ci si sa ne facem si niste masuratori cu ajutorul centimentrului. Unele masuri nu corespund celor pe care le-am cumparat anterior si probat deja, sau exista nesansa ca magazinul sa nu fie dotat cu cabina de proba. In strainatate exista tipuri diferite de masuratori si noi suntem tot mai preocupati de branduri consacrate in domeniu. Daca din viteza gresim masurile si articolul achizitionat poate sa fie ori prea mare, ori prea mic, ar fi bine sa verificam in orice magazin in primul rand daca produsele se pot returna, in cat timp poti face acest lucru, cum, cand primesti banii inapoi si mai ales cat costa. Foarte usor ne ia valul si in pozele din pliante, sau cataloage, hainele pot parea mai frumoase decat sunt in realitate. Sa verificam asadar din ce materiale sunt realizate – sa le alegem- pe cele naturale, ca lana sau bumbacul.-, cum sunt facute, din ce tara provin si cine este producatorul. Uneori putem fi inselate in aceasta perioada a reducerilor de comercianti care adauga doar bulina cu reducere pe anumite articole, iar pretul ramane la fel, neschimbat. Sa fim deosebit de atente si sa verificam si daca produsul nu este cumva din colectii foarte vechi
    De fiecare data cand plecam la shopping trebuie sa purtam lenjeria care ne vine cel mai bine. Daca dorim sa cumparam o rochie pretentioasa pentru o petrecere simandicoasa si purtam un sutien colorat (perfect pentru T-shirt-uri), rochia din dantela pe care am ales-o nu va mai arata bine. Atunci cand alegem o piesa vestimentara, sa cautam un loc in magazin cu lumina naturala, ca sa-i putem vedea adevarata culoare. De cele mai multe ori, luminile din cabinele de proba nu ne ajuta in acest sens si, odata ajunse acasa, vom fi dezamagite total. Dimineata este momentul ideal pentru a proba pantofi, dar sa nu omitem sa probam si stangul, nu doar dreptul, si sa verificam orice imperfectiune posibila. In cazul in care nu suntem obisnuite sa purtam tocuri zilnic si suntem adeptele balerinilor sau tenisilor, atunci ar fi bine sa avem mereu la noi o pereche de pantofi cu toc. Astfel ne vom da seama de lungimea corecta a pantalonilor pe care ii probam sau daca rochia pe care ne-o dorim se potriveste cu pantofii preferati. Sa nu uitam, tocurile ne schimba mereu silueta, evident, in bine. Pentru un Smart Shopping -ideal este sa mergem singure.
    La prima vedere pare mult mai amuzant sa mergi cu cea mai buna prietena, sau cu mai multe amice, dar in final vom constata ca asa nu ne putem concentra suficient, vom fi influentate de prietene si vom ajunge acasa cu produse pe care, de fapt, nu ni le doream. Mai exista si o alta capcana acolo unde vanzatoarele foarte dragute incearca sa-ti „bage pe gat” ce nu s-a prea vandut, dorind sa ne arate toate comorile din lume si sa ne faca sa cheltuim cat mai multi bani. Desi avem nevoie de sfaturi si suport profesionist, totusi sa invatam sa tinem piept tacticilor agresive de persuasiune si convingere din magazinele vizitate. Comerciantii stiu ca aproape 70% dintre cumparaturi sunt neplanificate. Vor sa stai cat mai mult in magazin, de aceea pun muzica placuta, au o lumina linistitoare si decoruri care sa scoate in evidenta „marfa”.
    Trebuie doar sa iti pui in gand sa cumperi ce ai nevoie si sa iesi. Sa nu stam o ora intr-un magazin, pentru ca sigur ni se vor „lipi” de mana cateva cumparaturi neplanificate. Ofertele „speciale”: „Ultimele produse”, „Reduceri de vara”, „Promotie” sau „Orice de la x lei” sunt in general capcane. Sa fim foarte atente la preturile reale, comerciantii nu ies niciodata in pierdere. Un cos cu roti iti ofera libertatea sa cari mai multe lucruri si sa atingi mai multe lucruri. Magazinele care au cosuri vand mai mult decat cele care n-au. Sa nu ne lasam pacalite de nici unul din capcanele magazinelor. De multe ori picam in plasa strategiilor de marketing inteligente, dar daca le constientizam, ne vor afecta mai putin. Trebuie sa fim si foarte bine documentate inainte de a porni la cumparaturi cu ultimele tendinte in materie de fashion si mai ales sa ne facem un plan vizavi de ceea ce avem stricta nevoie, nu de alta, dar nici prea multa epatare si extravaganta nu-si au locul, si nici banii cheltuiti fara masura doar de dragul de a cumpara nu trebuie sa caracterizeze o persoana stapana pe ea insasi, echilibrata, care stie ce inseamna stilul, eleganta, bunul-gust si care se bucura din plin de oportunitatile perioadelor de reducere. Sa fim asadar in permanenta in pas cu moda, dornice sa ne  punem in evidenta frumusetea, personalitatea si dorinta de evadare. Sa nu uitam sa si zambim, sa fim fericite si pregatite pentru  noi oportunitati. Shopping placut tuturor! (Anelia Dogaru Goncea, Foto: Stock.XCHNG)

    http://euro-house.com.ua/
    europosud.ua/

    Înscrie-te pentru a primi conținut de calitate în căsuța ta de email, în fiecare săptămână!

    Verifică-ți dosarul de intrări sau spam pentru a-ți confirma abonarea.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email WhatsApp
    Previous ArticleShoppingul, problema mea
    Next Article Shoppingul, una din pasiunile mele
    DACIC COOL
    • Website

    Related Posts

    Manastirea Bujoreni – un loc de profunda tihna si rugaciune

    5 octombrie 2022

    Invie Traditia – proiectul national de salvare a mesterilor populari

    27 februarie 2022

    Pelerinaj timisorean

    22 februarie 2022
    Leave A Reply Cancel Reply

    Înscrie-te pentru a primi conținut de calitate în căsuța ta de email, în fiecare săptămână!

    Verifică-ți folderul inbox sau spam pentru a-ți confirma abonarea.

    CELE MAI RECENTE ARTICOLE

    Start inscrieri BIFE SIM 2025

    Noaptea Muzeelor 2025 la Muzeul National de Arta al Romaniei

    Body Mind Spirit Expo, editia XXVIII

    In cinematografe, noul film Lilo si Stitch: Emotionanta intalnire a unei fete cu un extraterestru!

    DACIC COOL
    • ECHIPA DACIC COOL
    • PUBLICITATE PE ACEST SITE
    • TERMENI SI CONDITII
    • CONFIDENTIALITATEA DATELOR
    DESCOPERA
    • BLOGURILE BRANDURILOR DACIC COOL
    • PRODUSE ALE BRANDURILOR DACIC COOL
    • CONCURSURI
    • EVENIMENTE DACIC COOL
    PARTENERI
    • ARENA Communications
    • Brander. The Original Brander
    • ACC Media Channel
    • Cecilia Caragea
    Copyright © DACIC COOL

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.