Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram
    • PRIMA PAGINA
    • DESPRE NOI
    • PUBLICITATE
    • NEWSLETTER
    DACIC COOL – Canal media online coordonat de Cecilia Caragea
    • Locuri
      • Din Romania
      • De Pretutindeni
      • Recomandari
    • Oameni
      • Oameni de langa tine
      • Personalitati
    • Traditii
      • Romania crestina
      • Legende, datini si obiceiuri
      • Semnificatia numelui
    • Branduri
      • Branduri Romanesti
      • Alte Branduri care ne plac
    • Afaceri
      • Idei de succes
      • La birou
    • Sanatate si Frumusete
      • Sanatate
      • Remedii Naturale
      • Alimentatie Sanatoasa
      • Frumusete
      • Parinti si Copii
    • Stil de viata
      • Arta culinara
      • Casa si Gradina
      • Moda si Accesorii
      • Cadouri
    • Timp Liber
      • Festivaluri si Targuri
      • Spectacole, filme, emisiuni
      • Carti
      • Evenimente
      • Bancuri
    • Romania Mea
      • Articole despre Romania mea
      • Povesti de viata
      • PAREREA MEA
    • DESPRE NOI
    • PUBLICITATE
    • ACC Media Channel
    • CECILIA CARAGEA
    DACIC COOL – Canal media online coordonat de Cecilia Caragea
    DACIC COOL – Canal media online coordonat de Cecilia Caragea
    Dacic Cool»Timp Liber»Evenimente»Campania Sa intelegem mai bine alimentele revine la Bucuresti, la Auchan Titan
    Evenimente

    Campania Sa intelegem mai bine alimentele revine la Bucuresti, la Auchan Titan

    7 august 2019Niciun comentariu
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email WhatsApp
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email WhatsApp

    Sa intelegem mai bine alimentele, singura campanie nationala ce programeaza intalniri intre consumatori si specialistii din mediul academic, cercetare si reprezentanti ai industriei, anunta cea de-a treia oprire a caravanei, in 9 si 10 august, la Auchan Titan. Pe durata celor doua zile, activitatile desfasurate in cadrul campaniei vor fi: workshopul interactiv, la care pot participa si consumatorii, Demontam stirile false despre alimente – partea III, degustare si vanzare de produse alimentare la standurile partenerilor, si diverse activitati dedicate copiilor (jocuri, pictura pe fata, concursuri etc).

    Prin aceste initiative, RO.aliment, organizatorul campaniei, isi propune sa combata stirile false despre alimente prin furnizarea de informatii care sa ii ajute pe consumatori sa poata identifica pe viitor sursele de neincredere, dar si sa faciliteze spatiul in care specialistii sa poata explica efectele benefice ale unei diete echilibrate.
    Dupa succesul de la Iasi, in 9 si 10 august, va invitam in Auchan Titan sa degustati produse gustoase si sanatoase. Va asteptam sa veniti cu familia si prietenii, sa adresati intrebari direct expertilor de la care puteti afla ce sa puneti in cosul zilnic pentru a beneficia de o masa echilibrata. Consumul moderat si echilibrat de carne, lactate, legume, fructe, panificatie etc. este calea spre mentinerea sanatatii, a unui nivel de energie ridicat si a unei stari de bine. Le multumim reprezentantilor Auchan Titan pentru deschiderea aratata in asocierea cu campania noastra, a declarat Claudia Bocean, General Manager RO.aliment.
    In cele doua zile, standurile producatorilor parteneri pot fi vizitate pe tot parcursul zilei intre orele 10.00 si 21.00, activitatile pentru copii fiind de asemenea programate de dimineata pana seara. Workshopul va fi organizat in 9 august, va dura o ora si va fi transmis si in direct pe pagina de Facebook RO.aliment. Vor fi invitati reprezentanti din industria carnii, laptelui, panificatiei, precum si din cercetare, experti in materie de calitate si siguranta.
    Neconformitatile, asa-zisele pasari crescute cu hormoni sintetici si asa-zisul lapte cu antibiotic sunt doar cateva dintre temele care au fost dezbatute in cadrul workshopului Demontam stirile false despre alimente de la Iasi.
    De foarte multe ori, in cazul in care apare o neconformitate, este blamat producatorul. Adevarul este ca marfa de la producator, trecuta prin toate sistemele de calitate de care acesta dispune, este o marfa sigura, indeplineste toate criteriile, insa, pe parcurs, in lantul de distributie si de comercializare pot sa apara unele neconformitati, in special legate de mentinerea lantului de frig, a punctat Dana Tanase, director executiv la Asociatia Romana a Carnii (ARC).
    Multi spun ca pasarile care ajung la raft au fost hranite cu hormoni, pentru a majora profitul producatorului in defavoarea sanatatii consumatorului, dar nu este adevarat. Carnea de pasare din comert este mai „musculoasa”, in limbaj uzual, pentru ca genetica este foarte atent selectionata. Sunt anumite rase care asa arata in mod normal. Deci, carnea nu este asa pentru ca o injecteaza cineva sau pentru ca producatorii cresc pasarile cu hormoni, ci pentru ca asa este rasa acelor pasari, a explicat si doamna doctor Corina-Aurelia Zugravu, profesor asociat la Universitatea de Medicina si Farmacie Carol Davila Bucuresti si medic primar in Nutritie si Igiena Alimentatiei.
    Cand vorbim de hormoni, trebuie sa intelegem ca nu exista asa ceva in lapte. La fel cum nu este posibila vanzarea de lapte cu reziduuri de antibiotice. Conform legislatiei europene si nationale, cisterna cu materie prima nu se descarca in fabrica decat dupa ce s-a facut testul de reziduuri de antibiotic. In cazul depistarii de reziduuri de antibiotice, se anunta Directia Sanitar-Veterinara, se sigileaza cisterna, se intocmeste proces-verbal si se distruge materia prima, a explicat Dorin Cojocaru, presedintele Asociatiei Patronale a Industriei Laptelui din Romania – APRIL.

    Despre campanie
    Campania Sa intelegem mai bine alimentele a debutat in 7 iunie 2019, in Mall Promenada Bucuresti, cu un workshop care a facilitat intalnirea specialistilor din cercetare, cu reprezentantii producatorilor din industria alimentara si consumatorii finali.
    Cu sprijinul partenerilor Borsec, Comtim, Auchan, Aldis, Ocean Fish, Cris-Tim, Kosarom, Tano, Five Continents, Mirdatod, Avastar, Perutnina, FrieslandCampina, Sanlacta, Albalact, Olympus, Mestesugari de Gusturi, Italprod, Zimbria, Eco Extract, Vascar, Bradet si al organizatiilor profesionale (APRIL, ARC, ASMP, ROMALIMENTA, APAR, FNDA, ROMPAN), a IBA Bucuresti, caravana a fost la Iasi (19-20 iulie), revine la Bucuresti (9-10 august), apoi la Cluj (septembrie). Pentru a afla programul complet, urmariti stirile RO.aliment.

    Despre RO.aliment
    Infiintata in urma cu cinci ani, agentia de specialitate RO.aliment se adreseaza specialistilor din industria agroalimentara, dorind sa realizeze conexiuni intre cererea si oferta din tara noastra. Publicatia prezenta online, dar si pe print prezinta cele mai noi informatii tehnice in domeniu, realizeaza studii de impact, de schimbare a gusturilor consumatorilor si analizeaza tendintele ce vor marca industria in urmatoarea perioada. Concomitent, RO.aliment organizeaza patru evenimente in fiecare an: seminarul NNS – Nutritie.Nutrienti.Sanatate, expo-conferinta Produsul Romanesc si concursul Gustul Ales, expo-conferinta Ingredients Show si seminarul ESE-Etichetare.Siguranta.Etica. Pentru mai multe informatii, accesati website-ul RO.aliment.

    Dacic Cool
    si ACC Media Channel sunt parteneri media la acest eveniment.

    Înscrie-te pentru a primi conținut de calitate în căsuța ta de email, în fiecare săptămână!

    Verifică-ți dosarul de intrări sau spam pentru a-ți confirma abonarea.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email WhatsApp
    Previous ArticleConcurs special Dacic Cool – 7 august 2019
    Next Article Credinta si arta la Manastirea Voronet
    DACIC COOL
    • Website

    Related Posts

    Expozitie de Andrei Coca, la Muzeul Taranului Roman

    7 iulie 2025

    Vacanta la MTR, 1-31 iulie 2025

    3 iulie 2025

    Cosmetics Beauty Hair 2025: Fii acolo unde se decide viitorul industriei frumusetii!

    1 iulie 2025
    Leave A Reply Cancel Reply

    Înscrie-te pentru a primi conținut de calitate în căsuța ta de email, în fiecare săptămână!

    Verifică-ți folderul inbox sau spam pentru a-ți confirma abonarea.

    CELE MAI RECENTE ARTICOLE

    Expozitie de Andrei Coca, la Muzeul Taranului Roman

    Generatia care nu vorbeste despre BTS

    Vacanta la MTR, 1-31 iulie 2025

    Cosmetics Beauty Hair 2025: Fii acolo unde se decide viitorul industriei frumusetii!

    DACIC COOL
    • ECHIPA DACIC COOL
    • PUBLICITATE PE ACEST SITE
    • TERMENI SI CONDITII
    • CONFIDENTIALITATEA DATELOR
    DESCOPERA
    • BLOGURILE BRANDURILOR DACIC COOL
    • PRODUSE ALE BRANDURILOR DACIC COOL
    • CONCURSURI
    • EVENIMENTE DACIC COOL
    PARTENERI
    • ARENA Communications
    • Brander. The Original Brander
    • ACC Media Channel
    • Cecilia Caragea
    Copyright © DACIC COOL

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.