Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram
    • PRIMA PAGINA
    • DESPRE NOI
    • PUBLICITATE
    • NEWSLETTER
    DACIC COOL – Canal media online coordonat de Cecilia Caragea
    • Locuri
      • Din Romania
      • De Pretutindeni
      • Recomandari
    • Oameni
      • Oameni de langa tine
      • Personalitati
    • Traditii
      • Romania crestina
      • Legende, datini si obiceiuri
      • Semnificatia numelui
    • Branduri
      • Branduri Romanesti
      • Alte Branduri care ne plac
    • Afaceri
      • Idei de succes
      • La birou
    • Sanatate si Frumusete
      • Sanatate
      • Remedii Naturale
      • Alimentatie Sanatoasa
      • Frumusete
      • Parinti si Copii
    • Stil de viata
      • Arta culinara
      • Casa si Gradina
      • Moda si Accesorii
      • Cadouri
    • Timp Liber
      • Festivaluri si Targuri
      • Spectacole, filme, emisiuni
      • Carti
      • Evenimente
      • Bancuri
    • Romania Mea
      • Articole despre Romania mea
      • Povesti de viata
      • PAREREA MEA
    • DESPRE NOI
    • PUBLICITATE
    • ACC Media Channel
    • CECILIA CARAGEA
    DACIC COOL – Canal media online coordonat de Cecilia Caragea
    DACIC COOL – Canal media online coordonat de Cecilia Caragea
    Dacic Cool»Romania Mea»Articole despre Romania mea»Primim de la cititori: Vesnicele probleme ale centurii Bucurestiului
    Articole despre Romania mea

    Primim de la cititori: Vesnicele probleme ale centurii Bucurestiului

    2 mai 2019Niciun comentariu
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email WhatsApp
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email WhatsApp

    Am primit un mesaj de la Florin Nicolas Stanescu, un cititor fidel, care ne semnaleaza problemele legate de centura Capitalei. Mai exact, de traficul blocat in unele zone din cauza trecerilor la nivel cu calea ferata. Lucrurile sunt cunoscute – traficul in Capitala a crescut foarte mult in ultimele decenii, au aparut foarte multe cartiere noi in preajma orasului, iar comunele si orasele din judetul Ilfov au acum numeroase zone rezidentiale. Toate aceste lucruri implica un trafic sporit spre si dinspre Bucuresti. Iar iesirile din oras spre localitatile din Ilfov sunt de multe ori blocate. In unele locuri s-a reusit construirea unor pasaje, dar mai sunt destul de multe zone care sufera de lipsa acestora.

    Redam mai jos mesajul cititorului nostru, in speranta ca vocea sa va fi auzita si de autoritati. Vom incerca si noi sa realizam un articol pe aceasta tema in viitorul apropiat.
    Buna seara! Sunt un cititor fidel al site-ului dumneavoastra. Multi ani înainte!
    Am rugamintea sa scrieti si un articol despre trecerile la nivel cu calea ferata ale Capitalei. Un cosmar parca fara sfarsit… Vedeti Strada Iza, Strada Teodor Neagoe, Strada Inovatorilor, Strada Modestiei, Strada Copsa Mica, Strada Chitila Triaj, Strada Baicului, Soseaua Garii Catelu, Soseaua Dudesti-Pantelimon, Soseaua Pipera etc.
    Cand vom avea o capitala fara nici o trecere la nivel cu calea ferata? O capitala in care orice trecere de pe o parte pe cealalta a caii ferate sa fie necoplanara cu calea ferata? Sunt inca strazi care se intersecteaza cu calea ferata, dar de care nu amintesc nimic nici Primaria Capitalei, nici Ministerul Transporturilor. Cand va fi si trecerea la nivel cu calea ferata de pe Strada Chitila Triaj substituita cu pasaj rutier si pietonal? Aceeasi intrebare si pentru cea de pe Strada Baicului. Referitor la Strada Fiordului si la Drumul Garii, subliniez ca sunt intrerupte de calea ferata, neavand continuitate din punct de vedere rutier. Cand vor avea si aceste strazi cate un pasaj rutier si pietonal, ca sa poata fi parcurse cu masina? Rutier cap-coada, necoplanar cu calea ferată? La fel, in privinta micilor retele de adrese din prelungirea Strazii Teodor Neagoe, din cea a Strazii Inovatorilor, din cea a Strazii Modestiei si din cea a Strazii Copsa Mica… Subliniez ca, in cazul solicitarii unei urgente, vehiculele ISU sunt dependente de traficul feroviar. Cand vor gandi autoritatile un plan pentru retelele de adrese mentionate si pentru eliminarea trecerilor la nivel cu calea ferata aferente?
    In ceea ce priveste Soseaua Pipera, subliniez ca trecerea la nivel cu calea ferata si pasajul rutier coexista. Nu este normal. E suficienta legatura directa a Capitalei cu Voluntari pe DN2, varianta preferabila pentru conducatorii auto, avand in vedere ca nu exista trecere la nivel cu calea ferata. Cu cat avem mai multe legaturi directe intre Capitala si Voluntari cu atat incurajam mersul cu masina personala. Asadar, cand vor fi eliminate cele trei treceri la nivel cu calea ferata ale magistralei 800?
    Pe Soseaua Industriilor, pe sensul de mers Isovolta Republica al liniei 103, statiile de autobuz sunt lipsite de trotuare si expulzeaza fluxul de calatori direct in calea ferata! Ce cauta o cale ferata care taie in doua Soseaua Industriilor, pe lungime? Nu e suficient ca exista gara Bucuresti Sud? Sa elimine calea ferata cu pricina si sa prelungeasca linia de tramvai de la terminalul Republica pe Soseaua Industriilor. Trecerea la nivel cu linia de tramvai economiseste timp comparativ cu trecerea la nivel cu calea ferata. Ca sa nu mai zic ca sunt „crimă” liniile 143 si 246. Traversand cai ferate, rezulta autobuze supraaglomerate…
    Am rugamintea sa abordati si problemele acestea intr-un articol. Multumesc anticipat.
    (Florin Nicolas Stanescu)

    Înscrie-te pentru a primi conținut de calitate în căsuța ta de email, în fiecare săptămână!

    Verifică-ți dosarul de intrări sau spam pentru a-ți confirma abonarea.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email WhatsApp
    Previous ArticleRomexpo da tonul ofertelor la cumparaturile de bunuri de larg consum
    Next Article Utilizarile mai putin cunoscute ale sapunului
    DACIC COOL
    • Website

    Related Posts

    Manastirea Bujoreni – un loc de profunda tihna si rugaciune

    5 octombrie 2022

    Invie Traditia – proiectul national de salvare a mesterilor populari

    27 februarie 2022

    Pelerinaj timisorean

    22 februarie 2022
    Leave A Reply Cancel Reply

    Înscrie-te pentru a primi conținut de calitate în căsuța ta de email, în fiecare săptămână!

    Verifică-ți folderul inbox sau spam pentru a-ți confirma abonarea.

    CELE MAI RECENTE ARTICOLE

    Arta crestinilor orientali, de la Eufrat la Nil, conferinta la MNAR

    Sarbatoarea Gusturi si Traditii din Saliste, satul Vale, 15 iunie 2025

    TIBCO & Antique Market 2025 – O calatorie prin stil, traditie si valoare

    Body Mind Spirit Expo 2025 revine la Sala Palatului pe 6-8 iunie

    DACIC COOL
    • ECHIPA DACIC COOL
    • PUBLICITATE PE ACEST SITE
    • TERMENI SI CONDITII
    • CONFIDENTIALITATEA DATELOR
    DESCOPERA
    • BLOGURILE BRANDURILOR DACIC COOL
    • PRODUSE ALE BRANDURILOR DACIC COOL
    • CONCURSURI
    • EVENIMENTE DACIC COOL
    PARTENERI
    • ARENA Communications
    • Brander. The Original Brander
    • ACC Media Channel
    • Cecilia Caragea
    Copyright © DACIC COOL

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.