Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram
    • PRIMA PAGINA
    • DESPRE NOI
    • PUBLICITATE
    • NEWSLETTER
    DACIC COOL – Canal media online coordonat de Cecilia Caragea
    • Locuri
      • Din Romania
      • De Pretutindeni
      • Recomandari
    • Oameni
      • Oameni de langa tine
      • Personalitati
    • Traditii
      • Romania crestina
      • Legende, datini si obiceiuri
      • Semnificatia numelui
    • Branduri
      • Branduri Romanesti
      • Alte Branduri care ne plac
    • Afaceri
      • Idei de succes
      • La birou
    • Sanatate si Frumusete
      • Sanatate
      • Remedii Naturale
      • Alimentatie Sanatoasa
      • Frumusete
      • Parinti si Copii
    • Stil de viata
      • Arta culinara
      • Casa si Gradina
      • Moda si Accesorii
      • Cadouri
    • Timp Liber
      • Festivaluri si Targuri
      • Spectacole, filme, emisiuni
      • Carti
      • Evenimente
      • Bancuri
    • Romania Mea
      • Articole despre Romania mea
      • Povesti de viata
      • PAREREA MEA
    • DESPRE NOI
    • PUBLICITATE
    • ACC Media Channel
    • CECILIA CARAGEA
    DACIC COOL – Canal media online coordonat de Cecilia Caragea
    DACIC COOL – Canal media online coordonat de Cecilia Caragea
    Dacic Cool»Timp Liber»Festivaluri si Targuri»Targurile, un mijloc de promovare a produselor romanesti
    Festivaluri si Targuri

    Targurile, un mijloc de promovare a produselor romanesti

    23 octombrie 2012Niciun comentariu
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email WhatsApp
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email WhatsApp

    Astazi, piata locala se afla sub o mereu mai mare presiune exercitata de piata globala. Este o presiune careia micile branduri locale ii rezista tot mai greu. Ele nu se pot compara nici cu forta publicitara a marilor branduri globale si, de prea multe ori, nici nu pot patrunde in marile retele de desfacere care, pe zi ce trece, ocupa o pozitie tot mai importanta pe piata. De aceea, pentru micile branduri locale, targurile reprezinta o forma mereu mai importanta de a se face cunoscute, de a putea ajunge la potentialii lor clienti.

    Pentru a se putea impune, brandurile locale trebuie sa se faca in primul rand cunoscute. Apoi, calitatea produselor, seriozitatea brandului si politica unor preturi corecte sunt menite sa duca la o crestere si consolidare a pozitiei in piata. Dar aceasta dificultate de a patrunde pe piata caracterizeaza, din pacate, situatia in care se gasesc majoritatea brandurilor romanesti. Iar promovarea acestor branduri nu este doar o problema de interes pentru antreprenori sau care priveste doar imaginea nationala, ci este o problema esentiala pentru ansamblul economiei acestei tari si, prin aceasta, o problema ce priveste bunastarea noastra, a tuturor. Pentru ca o economie (si implicit o tara) nu poate fi puternica, nu poate fi bogata, decat atunci cand se bazeaza pe branduri puternice.
    In plus, atunci cand este vorba despre produsele naturale discutam, in acelasi timp, si despre valorificarea traditiilor noastre, ce risca, din pacate, sa cada in uitare si sa se piarda. Este un lucru pe care majoritatea brandurilor romanesti l-au inteles si care a contribuit, in mare masura, si la succesul primei editii a expozitiei de produse bio Universul Sanatatii, organizate de Andrew Professional Consulting in colaborare cu brandul romanesc Hofigal. 
    Acum ne aflam deja in preajma unei noi editii a acestui targ ce va avea loc intre 1 si 4 noiembrie la Sala Palatului din Bucuresti. Interesat, in mod special, de promovarea brandurilor romanesti cu adevarat valoroase, la Universul Sanatatii va participa si Magazinul online Dacic Cool, care s-a dedicat promovarii brandurilor romanesti ce inteleg sa practice preturi decente, in deplin respect fata de consumatori. (Foto: Stock.XCHNG)

    http://www.europosud.ua/
    www.europosud.ua/

    Înscrie-te pentru a primi conținut de calitate în căsuța ta de email, în fiecare săptămână!

    Verifică-ți dosarul de intrări sau spam pentru a-ți confirma abonarea.

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Email WhatsApp
    Previous ArticleCum recunoastem mierea de calitate?
    Next Article Rotterdam, orasul verde
    DACIC COOL
    • Website

    Related Posts

    Indagra & Indagra Food 2025: o editie cu peste 35.000 de vizitatori

    7 noiembrie 2025

    Targul Arhanghelilor Mihail si Gavriil, la MTR

    2 noiembrie 2025

    Romexpo deschide portile Indagra & Indagra Food 2025, cea mai importanta platforma dedicata inovatiei in sectorul agricol si alimentar

    28 octombrie 2025
    Leave A Reply Cancel Reply

    Înscrie-te pentru a primi conținut de calitate în căsuța ta de email, în fiecare săptămână!

    Verifică-ți folderul inbox sau spam pentru a-ți confirma abonarea.

    CELE MAI RECENTE ARTICOLE

    Indagra & Indagra Food 2025: o editie cu peste 35.000 de vizitatori

    Targul Arhanghelilor Mihail si Gavriil, la MTR

    Romexpo deschide portile Indagra & Indagra Food 2025, cea mai importanta platforma dedicata inovatiei in sectorul agricol si alimentar

    Mai putin de o saptamana pana la deschiderea Indagra & Indagra Food 2025

    DACIC COOL
    • ECHIPA DACIC COOL
    • PUBLICITATE PE ACEST SITE
    • TERMENI SI CONDITII
    • CONFIDENTIALITATEA DATELOR
    DESCOPERA
    • BLOGURILE BRANDURILOR DACIC COOL
    • PRODUSE ALE BRANDURILOR DACIC COOL
    • CONCURSURI
    • EVENIMENTE DACIC COOL
    PARTENERI
    • ARENA Communications
    • Brander. The Original Brander
    • ACC Media Channel
    • Cecilia Caragea
    Copyright © DACIC COOL

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.